Post by talaglopeve on Feb 24, 2022 10:07:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Heroes Inc. Arcade dezp
Det er bare hvit skjerm, eller dette er den verste appen⬜⬜⬜⬜
Dette spillet er bra, men kan du legge til lag, vær så snill, fordi noen fiender er så vanskelige, vær så snill å legge til lag
Syntes det var ganske kjedelig. Også annonsene ble virkelig dyttet ned i halsen på deg. MEN, IAP for å fjerne annonser var faktisk ganske rimelig. Dessverre holdt spillet ikke interessen min nok til å kjøpe det.
Flere annonser enn spilling. Midt i spillet! Ikke bry deg om å laste den ned.
kult spill uten tillegg i det hele tatt, og jeg elsker også denne typen spill på grunn av heltene, det er derfor jeg elsker dette spillet på grunn av heltene
Annonser annonser annonser annonser hvert minutt når du starter et nivåannonser på slutten av nivåannonsene er spillet morsomt, men så mange addddddsssssssssssssssssssssssssssssssssss
Annonser overalt. Som jeg skjønner at du kan se en annonse for å få flere mynter og slikt som er greit, men selv når du bestemmer deg for å la være og du ender opp med å måtte sitte der i 30 sekunder, ødelegger spillet fullstendig.
Jeg elsker spillet, men ikke mye i det, kan du legge til alle de andre hovedkvarterene som Atlantis hq og de andre og flere hovedkvarterer og mer materiale til spillet, takk 🥺? Jeg elsker å få flere helter i spillet.
Det er så uvirkelig hvor mange annonser som er i det hvis det var kanskje en annonse som hvert 5. minutt ville det vært fem, men nei det er hvert 2. sekund dette spillet er bare dårlig, ikke last ned dette bortkastet tid
Virkelig flott spillgrafikk er morsomt og søtt gameplay ganske kult, og jeg elsker hvordan det er så mange helter å velge mellom fortsett med gode utviklere😄
Jeg startet nettopp spillet og det var ganske morsomt, jeg liker hvordan du kan smelte sammen og sånt. annet enn det, fortsett med det gode arbeidet😊😊😍😍😍😀😀😃😃😃😄😄❤👍👍👍
Heroes Inc! Pelihalli bbg
Som det er typisk med disse sammensatte annonse-pusherne, er det en smart idé her med minimal innsats. Hvis du faktisk kunne kombinere hvert element til en ny helt, eller hvis selve spillingen var bra, kunne dette spillet vært supergøy. Også det faktum at det er annonser i begynnelsen, midten og slutten av det virkelig korte nivået er bare fornærmende.
25 SPILL SOM SHOP HEROES FOR ANDROID
iphone « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier
Heroes Inc! Arcade olb
Helt kjedelig, dette spillet er for babyer. Alt du gjør er å bevege deg rundt og spillet gjør det veldig vanskelig å dø. Ekstremt repeterende og helten "crafting" er bare en liten forhåndsdefinert mengde helter. 0/5.
kort Black Hero, Sharpling, Aksum, Mill Etoile og Ranor ... 3, br h Empire Maker-Mirabilis e Lear Fan (Juddmonte Farms Inc).
Det lar deg ikke bare sette sammen heltene dine, men det lar deg leke med dem, noe jeg synes er ganske kult
Flere annonser enn spill... Kunne ikke engang ta 10 minutter med å spille dette spillet. Antall annonser er uakseptabelt. Gameplay rettferdiggjør heller ikke mengden annonser, ikke verdt en nedlasting.
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arkadspel sth
Det er et bra spill. Jeg er i vulkanens hovedkvarter, men jeg kan ikke fortsette å spille i 15 dager, det er en feil eller noe annet.
Forferdelig kontanter. Jeg betalte $3 for ikke å se annonser (det er en annonse for hvert tredje sekund med spilling), og jeg får fortsatt annonser. Søppel
Plunger Hero. Sikt, skyt ... trekk og knus dem alle! 4.3 / 5. Utvikleren : VOODOO. Versjon : 1.6.0. Kategori : Spillehall. Oppdater : ... Heroes Inc! APK
Det er greit, det kan være bedre, selv om du egentlig burde gjøre det mindre vanskelig i vulkanen inc. himmelen er virkelig vanskelig å få, men for vanskelig, det er som om det er umulig
Flott idé vasket bort av en overflod av ADS, ADS, ADS! De spilte halvveis i nivåene mens jeg fortsatt kjempet mot de slemme gutta! IKKE KAST UT TIDEN ELLER LAGRINGSPLASS PÅ DENNE ANNONSE-BÅNDVOGNEN SOM DRYSES LITT MED SPILL...
Uspillbar. Nonstop etterslep
Så snart jeg klikker på det andre elementet i starten av appen, lukkes det. Jeg åpner den og prøver igjen når jeg klikker på det andre elementet igjen, fryser det, men fortsetter å spille musikk. Jeg går ut av appen, men musikken spilles fortsatt i bakgrunnen på telefonen min selv om jeg begynte å skrive denne anmeldelsen, stoppet den. Appen virker uspillbar
Elsker spillet ditt, og jeg vet også hvordan jeg kan bli kvitt annonser, bare slå av Wi-Fi
Heroes Inc! Аркади xeiw
Uansett hvor mange ganger jeg starter telefonen på nytt, lar den meg ikke oppgradere forbi vulkanen, og jeg vet ingen måte å få den til å fungere
Absolutt søppel. Kunne hatt det gøy med en idé til et spill som dette. Men ærlig talt er det bare for mange annonser, ingen faktisk åpen meny for alle kreftene og kombinasjonene, du kan ikke prøve nye kombinasjoner med noe. Tbh hvis de forbedret alt dette og tillot mer frihet for helteskapingen og lagt til mer til nivåene (og flere nivåer generelt) i stedet for å spille flere annonser enn gameplay, og begrense helteskapingen kunne dette spillet vært solid. Du vet virkelig hvordan du kan skuffe Lion.
Med mindre du samtykker til sporingsinformasjon og målrettet annonsering og plassering og enhets-ID, og de ønsker å se hvilke andre apper du bruker, ect stikker de et massivt banner over skjermen som gjør spillet uspillbart, støtter jeg gjerne utviklere med mikrotransaksjoner på mange flotte spill, de har ødelagt dette og jeg setter pris på personvern
Som andre sa, ok konsept, men dårlig utførelse. Veldig repeterende, kjedelig etter 10 minutter.
Det så kult ut i tillegget, men hver gang jeg spiller det bare sparker meg ut
Dette spillet burde vært episk, men alt det egentlig er, er en veiledning for et spill som kan være episk. Alt du gjør er å bygge en helt, ta den med på et testsimulatoroppdrag som varer mindre enn ett minutt, se 3–6 reklamer i det oppdraget som tar betydelig lengre tid enn oppdraget å komme seg gjennom og deretter gjenta. Det er i grunnen det. En gang i blant dukker det opp et "ekte" (mindre enn 2 minutter) oppdrag, men det er ingen kampanje. Dessuten er hq-delen avlyttet slik at du ikke engang kan oppgradere den forbi lvl 2
Ideen om å lage dine egne helter er morsom, men dessverre har du egentlig ikke så mye å si i det, siden du tilfeldig får valg fra en veldig liten pool og bare spesifikke kombinasjoner er tillatt. Dessuten ALT FOR MANGE ANNONSER. Det er også et hovedkontor å tappe pengene dine til, men det ser ikke ut til å gjøre noe