Post by talaglopeve on Feb 24, 2022 9:44:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Mr Bullet - Spy Puzzles 2022 version ▞▞▞
Morsomt, men for mange reklamer. Skal slette den...
Morsomt spill, og jeg ville spilt det mye hvis det ikke var uunngåelige 30 sekunders annonser mellom nesten hvert nivå. Jeg begynner å bli lei av at utviklere er grådige og ikke lar brukere velge annonser, det er så åpenbart at de ville tjene mer penger hvis de lot folk bli belønnet for å velge å se annonser, og deretter mikrotransaksjoner i spillvaluta. Løs dette og jeg, og mange mennesker vil gå tilbake til spillet, ellers er det en gigantisk bortkastet mulighet. God dag.
Kulebane skal være synlig. De fleste dødsfall er forårsaket av at skuddene dine ikke er riktig, det er rett og slett dårlig spilldesign for dødsfall som skyldes urettferdige omstendigheter. Utfordringen blir nå å tenke på tærne, ikke å be til Gud om at skuddene dine skal lande. Det er en reell ulempe til en ellers stor tidssløser.
Spillet er faktisk veldig morsomt og veldig enkelt, noe som er en del av hvorfor det er morsomt. Men annonsene er på noe neste nivå. Uutholdelig frekvens, og du vil ende opp med å klikke på steder som kobler deg til nedlastingssiden for andre spill. Omtrent 10 minutter var alt jeg kunne håndtere av en slik avbrutt avspilling før jeg avinstallerte. Jeg antar at du må betale for annonsefri for å nyte dette spillet. Jeg gjorde ikke det. Jeg kunne ikke oppleve nok av spillet til å vite om jeg vil betale for å fjerne annonser.
Selve spillet er fint, forskjellige moduser, ganske morsomt, men annonser nesten hvert tredje nivå er utålelig hyppige. Vanligvis vil jeg ikke ha så store problemer med dette, det er gratis og de trenger penger, og jeg vil betale $5 for å bli annonsefritt, men dette spillet har frekkheten til å be om $6 for en MÅNED med annonsefri spilling, som poeng betaler du igjen fordi du har glemt at du abonnerer. Ja, ingen sjanse. Den ville fått 4 stjerner hvis ikke for annonse- og abonnementsmodellen, slik den står, får den en.
Mr Bullet - Spy Puzzles புதிர் lyvx
Alt for mange annonser. Annenhvert nivå har en 15 - 30 sekunders annonse. Hvis du ikke gir tilgang til dine data, vil du ha et banner på toppen som ber deg om å gi tilgang. Selve spillet er ganske bra. Nivåene er imidlertid altfor enkle.
det er en morsom idé med store gåter, det er bare enda et offer for den endeløse plagen av annonsespam, hvert andre eller tredje nivå dukker det opp en annonse og det er irriterende, hva som skjedde med dagene da annonsene var rett i hjørnet eller valgfritt for en ekstra gjenopplive, det blir latterlig nå
Et av mine favoritt puslespill på Android. Det er ikke overfylt med tillegg, og gåtene er morsomme (om enn litt enkle).
Virkelig gøy å spille. Det eneste problemet jeg har er at etter at du har slått et par nivåer, begynner annonsene å ramme deg hardere og hardere. Jeg vet at det er slik spillet tjener penger, men jeg synes det er ganske frustrerende at jeg bruker mer tid på å se annonser enn å faktisk spille spillet. Generelt synes jeg spillet er veldig bra, og jeg har vanskelig for å legge det fra meg, bortsett fra reklamene.
Dette spillet er litt for enkelt og det er alt for mange annonser. Jeg liker det nok å betale $2 for å fjerne annonser, men det er ikke et alternativ. Jeg kan heller ikke gjøre flymodus-trikset fordi jeg vanligvis bruker bluetooth-hodetelefoner. Jeg vil gi den 4-5 stjerner hvis jeg kan betale bort annonsene.
Spillet er morsomt og de ulike spillmodusene er utmerkede – det er veldig forenklet. Annonsene som ikke kan hoppes over har imidlertid blitt uutholdelige og jeg kommer ikke til å betale for å kunne spille på 4-6 nivåer uten å bli avbrutt av en annonse jeg ikke kan hoppe over i grunnspillet. En ting er å se annonser for bonuser, men for å gå til neste nivå? Nei.
Oppdateringsnotatet sier "UI-oppdatering", som oversettes til "flere reklamer"
Vær oppmerksom: kjøp fjerner ikke annonser. Riktignok hevder de ikke det, men hvis du tror frekvensen og lengden på annonsene er høy, ikke forvent at noe kjøp hjelper med det! Jeg har aldri vurdert et spill lavt på grunn av annonser, men dette spillet fortjener et unntak.
spillet var greit. gåtene var litt for enkle for meg. det ville vært fint å se noen som jeg måtte tenke litt mer på ettersom jeg gikk raskt gjennom spillet og fikk. stjerner på hvert nivå. den er imidlertid godt laget og jeg liker ideen. det var også alt for mange annonser!! alt i alt er det en god app, bare ikke for meg.
Ganske solid spill, men som andre har sagt, er det annonser hvert 3. nivå du fullfører. Jeg forstår at de trenger å tjene penger, men 6 dollar i måneden uten annonser og noe bonusinnhold? Jeg har allerede 3-stjernet hvert nivå om noen dager, hvor skal pengene gå??
Hvor vil du at jeg skal begynne? Dette spillet hadde potensial, men ble sviktet av det irriterende banneret du enkelt kan trykke på når du prøver å spille spillet. Dette banneret ser ut til å få deg til å få en "personlig tilpasset annonseopplevelse". Insinuerer du at spilleren ved å ikke gjøre det faktisk skader utviklerens evne til å støtte spillet? Er du på ekte? Hvis du vil ha støtte, legg til en Patreon, eller en måte å donere til spillet ditt. Ikke prøv å skremme folk som ikke er interessert i å "tilpasse annonser".
super bh
Elsker dette spillet, men reklame, så mange reklamer! Etter nesten hvert nivå er det frustrerende som faen. Jeg føler at jeg faktisk spiller myntmester, hvor mye tid jeg bruker på å stirre på det. Du har laget et morsomt spill, slutt å skjemme det bort med annonser, og se på minispillene dine. De er forferdelige.
OI BRA
For mange og for lange annonser
til mange annonser enkle nivåer og det kommer opp med ting du kan få ved å se annonser når det er nederst på skjermen, pluss at det egentlig ikke er et spionpuslespill
Mr Bullet - Spy Puzzles Tankenötter lqkk
IKKE SPILL DETTE SPILLET!!!!! Det er ingen måte å fjerne annonsene i det hele tatt. Ikke bare har du et annonsebanner nederst på skjermen, du har minst en 30 sekunders annonse på slutten av hvert nivå. Så får du annonser når du starter nivåene også. Dette spillet er bare en maskin for generering av annonsepenger. Og spillmekanikken er veldig rar og rotete. Også dette spillet kjører hakkete og lags (spiller på en note 9 med ytelsesmodus på). Så hvis du elsker annonser og ikke ønsker å få noen belønning for dem, er det flott spill
Dette spillet er veldig kult. Og supergap. Og karakterens veldig morsomme spill.
For morsomt, jeg elsker det.
Jeg hadde ikke tenkt å anmelde før jeg brukte mer tid på det, men dette spillet er flott. Jeg har slått hovedspillet med alle stjerner, granater og nesten slått gissel. Den eneste modusen jeg kanskje ikke klarer å slå er oppdrag. Den har flere nivåer per nivå, så hvis du går glipp av én gang i noen av dem, må du starte på nytt helt på nytt, noe jeg ofte gjør. Det er fortsatt gøy å prøve. De har også mange skinn å tulle med, jeg er for tiden cowboyen, men jeg sparer til satan. 😈 Har dem! Oppdrag/dueller igjen!
Mr Bullet - Spy Puzzles Puzzle vbhi
Annonsene er dårlige... Som virkelig dårlige... Liker, virkelig virkelig dårlige. Bokstavelig talt alle andre nivåer er det en annonse, og det hjelper ikke at annonsene ofte fryser og jeg må lukke og åpne spillet på nytt bare for å få det til å fungere igjen. Ellers er det et søtt spill. Den viser deg ikke banen, men kulene rikosjetterer uendelig så det spiller ingen rolle. Jeg er sikker på at det er vanskelig hvis du ikke har øyne.
Alt i alt en veldig enkel, veldig lett, grenseoverskridende avhengighet bortsett fra at jeg sliter med å spille i mer enn 5 minutter på grunn av reklame. Du kan ikke spille mer enn 3 nivåer uten å måtte se en annonse. Jeg skjønner... det er slik du tjener penger... men dette er litt mye.
For mange annonser. Det er en annonse hvert 3. puslespill, og de varer opptil 30 sekunder. De tre gåtene du nettopp har fullført er noen ganger kortere enn 10 sekunder hver. Det er mer reklametid enn spilletid. Spillet ser ut til at det kan være morsomt, men vanskelighetsgraden gikk nesten ikke videre. Spilt i 10-15 minutter og deretter avinstallert.
enkelt, men utfordrende
Beste spille jeg har vert borti
Dette spillet er så morsomt at jeg liker hvordan kulen spratt fra bakken og traff ham i nøttene LOL XD XD
gg
For lett, god idé for et spill, men kom ikke over et nivå jeg ikke klarte på 1 eller 2 omganger. Trenger mer av en utfordring. Også, som de fleste gratis å spille spill, for mange annonser. Med den hastigheten jeg ryddet nivåene, fikk jeg en annonse hvert minutt.
Disse annonsene de har gjør spillingen uspillbar, så snart du kommer inn i det, dukker annonsene opp. Det er bokstavelig talt etter hvert 2. til 3. nivå. Noe som er litt ekstremt, spesielt siden de har et godt spill. Dessverre vil det ikke være så populært eller kjent på grunn av det dårlige utvalget av annonselekekamerater. Når det gjelder grafikken og spillingen, det jeg spilte mellom de lange annonsene, spilte det solid og så anstendig ut for et mobiltelefonspill. Ingen problemer og igjen virket det som var lite å spille morsomt. Mindre annonser = bedre anmeldelser.
Bruk en VPN for å blokkere annonser. Har mye for seg, men på de senere oppdragene må du stort sett være piksel perfekt for å få skuddet noen ganger å ha 2 av de 4 sånne, gjør bare spillet frustrerende når det kombineres med de bevegelige objektene som er en god idé. Alle de individuelle nivåene er enkle og gode måter å drepe tid på. Trenger mange flere nivåer.
flott spill, så mange nivåer å spille og veldig vanedannende. men mange annonser.
Det er iskaldt hver gang jeg starter et nivå, vær så snill å fikse det
Ganske morsomt, men... nivåene er korte og de spiller en annonse etter hvert enkelt nivå det er så irriterende. I motsetning til de fleste spill i denne kategorien kan du ikke bare kjøpe én ting med ekte penger for å bli kvitt annonsene. du må kjøpe et månedlig medlemskap på $5,99. Definitivt ikke verdt det.
Det er et flott spill jeg alltid har hatt lyst til å spille etter å ha sett city hunter. Det faktum at du må tenke på smarte måter å skyte og drepe noen på, men annonsene er alt for mye. Jeg mener etter hvert drap er det som to annonser etter det. Liker fortsatt dette spillet du.
aquapark.io Action yhul
DETTE SPILLET ER VELDIG GJENNOM OG ATTRAKTIVT
Jeg har ikke noe imot annonsene, jeg trekker meg bare ut av dem. Det plager meg at jeg har kommet så langt i de nivåene jeg må bruke en god del tid på å prøve å finne ut hvordan jeg til og med kan få ett skudd til å fungere. Uten hint er det bare ikke spillet for meg, antar jeg. Jeg spiller ikke spill på telefonen min for å være frustrert og ute av stand til å gå videre, jeg handler om nytelse og begrenset irritasjon!