Post by talaglopeve on Feb 24, 2022 9:51:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Full Pipe: Puzzle Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Full Pipe: Puzzle Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka guld ▞▞▞
▞▞▞ Full Pipe: Puzzle Adventure 2022 version ▞▞▞
Det kan vara kul. "Demon" är alldeles för kort för att jag ska veta om jag ska köpa spelet eller inte. Så inte.
Jag skulle ge spelet 5 stjärnor eftersom jag minns att jag spelade det från min barndom, men här är ljudet väldigt laggy vilket gör spelet i princip ospelbart, alltså 1 stjärna
OMG, jag älskar det här damspelet är det bästa jag spelat på länge, jag gillar det så mycket jag betalade för det och än så länge bär det pengarna för helvete, det måste spelas mer så här och Witches-raffinaderiet och det nya något en klar dröm det är några bra spel.
Så sött litet spel. Enkelt och udda. Jag hatar att det bara är en kort rättegång. Jag höll på att gå in i det och sedan, bom, det var klart.
Häftigt
Köpte den för 2,99, och då måste jag betala 1 dollar per hint. Nä.
Roligt och väldigt udda. Pusslen är precis tillräckligt utmanande för en ledig pusselspelare. Även om några saker inte är de mest intuitiva och tipsen är nödvändiga. Jag rekommenderar definitivt.
Inte kul.
Hoppas fortfarande en andra kommer att göras.
Jag kunde inte ens komma till andra kapitlet
Helt original pusseldesign. Älskar det.
Jag har betalat för ett tips var 15:e minut men det ger dem inte? Jag får TVÅ ledtrådar per steg (vilket jag fick i det fria spelet i alla fall) sedan tar det stopp! Det tar också evigheter att få honom att gå i den riktning jag behöver eller att gå in i tunnlar. Jag måste fortsätta knacka. Jag vet inte om det påverkar svingen men jag har bara lyckats göra den delen utan att hoppa över EN GÅNG! GR8 koncept tho, bra humor vid sidan av
Laddade ner gratis testversion, gillade att den köpte vad jag trodde var fullversionen till försäljning för $1,99. Jo, jag försökte förstås spela efter en gratis provperiod! Det kommer inte att låta mig gå längre. Tar mig till en skärm där det står att låsa upp full version för $4,99.
Kan du inte bara få oss att titta på annonser för att spela hela spelet, istället för riktiga pengar?
Riktigt roligt spel. Behöver inte betala för tips. Finns på utube.
Bedårande roligt spel!!
Jag älskar det här spelet men i Iran kan vi inte avsluta det. Snälla hjälp mig 😩😩😩😩😩😩😩😣
knapparna är så små och trånga i hörnet av skärmen, kan inte öppna journalen alls - bara kartan. frustrerande eftersom det inte går att spela.
Stort pusselspel
😍
Jag gillade först grafiken eftersom den ser så indie ut, men kontrollerna och spelet gjorde mig så aningslös tills jag avinstallerade den. Jag är ganska van vid att spela flykt/äventyrsspel, men det här var för förvirrande att spela. Kanske kan en karta eller någon uppdragsbok hjälpa till att navigera och göra spelet enklare. Tack utvecklare
Mycket coolt spel. Jag behövde tips, men väntade bara i 45 minuter utan att köpa tipspaket. Blev ledsen när det tog slut. Använd kartan för att hoppa runt snabbt, så fint
Ett bra spel och försök igen och förbättra
Carino ma dura poco poi bisogna pagare
Bra poäng & klicka äventyrsspel. Om det finns etiketter för att berätta vad som har samlats in skulle vara bra, föremålen är för små för att säga när man spelar på telefonen. Annars ett väldigt trevligt spel.
Bra
jag gillar det
Spännande, intressant, utmanande
Fantastiskt eftersom jag spelade det när jag var väldigt liten, nu hittade jag den av misstag och nostalgin blåser iväg mig, jag hade den på cd tror jag. Wow
Full Pipe: Premium Game 어드벤처 dkg
fungerar inte särskilt bra på en andriod. knapparna ser ut att sträcka sig bortom pekkontrollerna på skärmen. visst hade det varit ett gulligt spel annars
Det såg ut som ett coolt litet spel jag kunde spela, laddade ner det och nu kommer det inte att laddas alls. Jag använder en Chromebook och det lilla popup-fönstret kommer upp och säger "stoppa eller vänta på spelet". Ospelbar.
Dumt men extremt underhållande!!Har precis avslutat spelet och jag vill ha mer, tack!?😊🤗😊
Kul & intressant!!!!!
Full Pipe: Premium Game Eventyr fzcr
Trevlig
Brasil Tuning 2 - Racing Simulator แข่งรถ pxfu
Kul och utmanande vilket är grymt. Bra jobbat. Önskar att det var gratis hela spelet och att det fanns fler sådana här spel
spelet ger inte touchfeeds mitt i handledningen
Kul och konstigt, men du måste berätta för folk i förväg att det inte är gratis...
Bra spel
Den enda anledningen till att det inte är fem stjärnor är att kontrollerna kan vara lite opålitliga
Än så länge är allt bra
Lysande
BRA SPEL!
Full Pipe: Premium Game சாகசம் pex
Roligt. Duktig. Unik. Ibland rent lustigt. Behåll absolut ljudet på.
Lurar att köpa den fullständiga versionen.